BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 13, 2010

Bila hati yang lemah terkilan.

Hmm,, bukan mudah untuk menjga hati seseorg. hmm. kkdang hati sendiri terpksa berkorban, mungkin kerna kelemahan serta kekurangan yg ad pad diri menyebabkan hati ini sering terluka.. Sesungguhnya hati ini adalah segala-galanya. Andai baik hati seseorang maka baiklah semuanya.. Jgn putus asa. pulihkan hati. bersihkan hati, jgn biarkan knngn lalu menutupi hati untuk menerima kkehidupan baru. Hati. aku pernah disakiti. hati aku pernah dilukai tetapi walau betapa berat mana pun. HATI aku milik-Nya.. Ingat jgn cemari hati. jgn tutup hati. tetapi berhati-hati agar HATI sentiasa dalam rahmat Illahi. Maaf kan aku HATI kerna sedikit sakit sebentar tadi. maaf kan aku.

No comments:

Post a Comment